מבצעים חמים במחירים הכי זולים בישראל | משלוחים לרוב חלקי הארץ בחינם ........  |  
*מומלץ לגלוש באתר
 ב-Internet explorer7 ומטה

 Russian Default 
שם המוצר/פריט:סניור אקנה 2.5 ק"ג
מחיר מחירון:₪119.00
המחיר שלנו:₪109.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪0.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
תקופת אחריות:0
שם היצרן:Acana
מידע נוסף
 


 

ACANA SENIOR DOG  – מזון שלם ומאוזן לכל הכלבים הבוגרים (מגיל 7 שנים ומעלה) - מזון לכלבים ברמה עולמית ממרכיבים מקומיים טריים

 

תזונה של כלבים בוגרים צריכה להיות עשירה בחלבונים בשריים ובחומצות שומן חיוניות, על מנת להעלות את מסת השריר הדלילה שלהם ולשפר את מצב העור, אבל צריכה להכיל מעט פחמימות, שגורמות לרמת הסוכר בדם לעלות ומובילות להשמנה ולעמידות בפני אינסולין.

המזון של ACANA SENIOR DOG מכיל 55% של מרכיבים בשריים האיכותיים ביותר, שנבדקו על ידי האדם, הכוללים תרנגולות חופש וביצים שלמות מחוות הערבה המקומיות, וסלמון טרי ממי האוקיינוס של האי ונקובר - המסופקים אלינו טריים מידי יום, כך שהם לעולם לא מוקפאים וללא חומרים משמרים.

המזון עשיר בחלבונים ומכיל מעט פחמימות על מנת להתאים לתזונה הטבעית של הכלב שלך. המזון נקי ממרכיבים כמו שיפון, חיטה, תירס וגלוטן (מרכיבים המקושרים לאלרגיות למזון) וכולל במקומם פירות, ירקות ושיבולת שועל מאודה  - פחמימה בריאה, בעלת ערך גליקמי נמוך, המכילה מעט סוכרים פשוטים המקושרים להעלאת משקל עודף בלתי רצוי אצל כלבים מבוגרים.

הסלמון הטרי מספק חומצות שומן אומגה 3 (DHA, EPA), שתומך במערכת החיסונית ומטפח עור בריא ופרווה שופעת – הסימן החיצוני של הכלב שלך לחיות. ירקות ימיים אורגאניים וצמחי הערבה הם מקור עשיר של אנטי-אוקסידנטים ופיטונוטריינטים  להגברת והגדלת קצב חילוף החומרים.

המזון האיכותי של אקאנה עשוי מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר של קנדה במתקנים שלנו, זוכי הפרסים, באלברטה שטופת השמש, קנדה. עיין במרכיבים שלנו והיווכח בעצמך – מזון ACANA SENIOR DOG היא דרך טבעית וטעימה לשמור על הכלב המבוגר שלך בריא, שמח וחזק.

 אנליזה:

חלבונים...33%

שומנים...14%

סידן...1.2%

זרחן...1.0%

סיבים...5%

אומגה-6...2.0%

אומגה-3...0.3%

גלוקוזמין...900 מ"ג/ק"ג

כונדרויטין...500 מ"ג/ק"ג

פחמימות...29%

תוספות בוטניות:

שורש דקורית...600 מ"ג/ק"ג

נטופית רפואית (שורש מרשמלו)...600 מ"ג/ק"ג

פירות ערער...500 מ"ג/ק"ג

שורש אנג'ליקה...400 מ"ג/ק"ג

אובליפיחה...400 מ"ג/ק"ג

סרפד...400 מ"ג/ק"ג

עלי פטל אדום...300 מ"ג/ק"ג

גדילן מצוי...300 מ"ג/ק"ג

מרכיבים מקומיים:

עוף, שיבולת שועל מאודה, אורז חום, תרנגולת חופש טרייה, אפונה, סלמון טרי ללא עצמות,שומן עוף (משומר על ידי טוקופרולים מעורבבים ורוזמרין), כבד עוף, ביצים שלמות טריות, אספסת, שמן סלמון, דלעת, סחוס של עוף (מקור טבעי של גלוקוזמין וכונדרויטין), תפוחי עץ אדומים “דלישס”, גזר, לפת, חמוציות, פירות ססקאטון, ירקות ימיים אורגאניים (אצת ים, בלדרק, עשב ים אדום (דולסה)), שורש דקורית, נטופית רפואית (שורש מרשמלו), פירות ערער, חילבה, שומר, שורש אנג'ליקה, אובליפיחה, שורש עולש, סרפד, עלי פטל אדום, גדילן מצוי, עלי מנטה, פרחי ציפורני החתול,פרחי קמומיל, אנטרוקוקוס פציום, לקטובצילוס אצידופולוס + ויטמינים ומינרלים.

 

חלוקת הקלוריות:

אנרגיה של קצב חילוף החומרים היא 3850 קק"ל/ק"ג (370 קק"ל לכוס של 250 מ"ל) עם 40% של האנרגיה מחלבונים, 30% משומנים, ו-30% מפירות, ירקות ושיבולת שועל מאודה.

עשוי מ: שלושה חלבונים טריים. מסופק טרי. מעולם לא הוקפא. ללא חומרים משמרים.

תרנגולות חופש (חוות הערבה, אלברטה) סלמון פסיפי (האי ונקובר, BC) ביצים שלמות (חוות הערבה, אלברטה)

55-25-20

55% מרכיבים בשריים מקומיים

25% פירות וירקות מקומיים

20% שיבולת שועל מלאה ואורז חום

 

 


 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

חזור למעלה
מוקד ארצי: 03-5503440


לייבסיטי - בניית אתרים